donderdag 4 oktober 2012

4okt112  Het Creatieve Alfabet

Een paar weken geleden was ik in het museum Meermanno in Den Haag naar een tentoonstelling van Joke van Leeuwen over het alfabet... door haar werd ik geïnspireerd om letters in de natuur en vormgeving te zien.....dit leidde er toe dat er in mijn creatief netwerk Creatief Contact van Jenny de Bode een groep is gestart die de leden inspireert om letters te zien in hun omgeving, hier een foto van te maken en te delen met de andere leden.

Wie schets dus mijn verwondering toen ik op de woonbeurs de stand van Lilly Hoed tegenkwam.
Ook zij fotografeert al jaren letters in haar omgeving en op reizen  en maakte hier een concept van om via deze letters iemand een persoonlijk cadeau te geven.
Ik ben nog altijd zeer verrast door dit soort " toevalligheden" en natuurlijk heb ik ze allemaal bekeken en een praatje met Lilly en haar moeder gemaakt ;-)

Hierbij een aantal foto,s van haar werk op de woonbeurs  [met toestemming] ...ga naar haar site als je meer wilt weten [denk erom dat op alles copyright zit!]
www.lillysletters.nl
Je vind haar ook op Facebook en Twitter










Geen opmerkingen:

Een reactie posten