vrijdag 19 oktober 2012

19 okt12 Collage kaarten

De laatste 2 weken weer zo tussen neus en lippen door collage kaarten gemaakt.. ik blijf het een leuk werk vinden om te doen.
Dit keer zijn het collages in diverse formaten.
Er zijn drieluiken en kaarten in verschillende maten.. allemaal zijn ze dubbelzijdig  van beeld en tekst voorzien.
De basis zijn steeds flyers en kaarten die via de brievenbus het huis in zijn gekomen.. meestal is dat mooi dik papier en dus een goede ondergrond.
Ik heb een paar dozen met beeldmateriaal en teksten en ik begin gewoon van boven af.. zonder werkelijk een beeld te hebben hoe het moet worden.. het ontstaat gewoon.
Hier een collectie


 
Voor- en achterkant van oa drieluiken



Voor - en achterkant van A5 Flyers


 
Voor - en achterkant van vierkant- en ansichtkaarten formaten


1 opmerking:

  1. Als ik dit zie denk ik dat ik toch die Nee/Nee sticker maar weer van mijn brievenbus ga halen.
    Briljant idee om je brievenbus-spam zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen