maandag 29 oktober 2012

28 Okt12  Postcrossing Free Card Collage Kaarten

Postcrossing.com is een organisatie die [als je daar een account hebt aangemaakt] je de mogelijkheid geeft om een naam/adres te krijgen van iemand ergens in de wereld waar je een ansichtkaart naar toe stuurt [diegene heeft dus ook een account met profiel en wensen]...als je de kaart verstuurd hebt dan krijgt ergens in de wereld iemand weer jouw adres en krijg jij dus ook weer een kaart.. zowel jij als diegene die een kaart ontvangt logt dit weer in met een aangegeven code en een reactie zodat de ander kan zien dat de kaart is aangekomen..ik hebt dit een paar jaar tot groot genoegen gedaan en vele verrassende kaarten en reacties gekregen.
Jij kent diegene naar wie je een kaart stuurt  dus niet [behalve nav het profiel] en de ander jou ook niet.. en dat is het verrassende... ik heb nooit enig nare ervaring hier gehad.. hooguit dat een kaart niet aankomt.. maar dat kan gebeuren.
Kijk maar op hun site hoe het werkt.

Van iemand uit Brazilië kreeg ik een hele stapel Free cards.. [ik had in mijn profiel aangegeven dat ik dit soort kaarten leuk vind] ...dit zijn kaarten die je gratis in bioscoop/ uitgaansgelegenheden etc. in een rekje ziet staan.
Van deze stapel heb ik nu collage kaarten gemaakt.. de voorkant heb ik zoveel mogelijk intact gelaten want het is prachtig om te zien en op de achterkant heb ik beeld en tekst aangebracht.

 
Dit is de voorkant met Spaanse teksten


en dit is de achterkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten