maandag 15 oktober 2012

15okt12  Mysterie Papier

Een paar weken geleden kwam ik er bij toeval achter dat een bepaald soort papier verkleurde als ik er iets mee deed en het was een grote verrassing voor mij... ik spaarde een aantal van deze papieren en heb van het weekend wat dingen uit geprobeerd.. in 1e instantie wordt het papier paars  maar later verkleurd het naar zwart.. ook slechts aan een kant van het papier.. ik gebruik geen enkele soort extra materiaal als verf /potlood of gesso oid en kan relief maken door het te verkreukelen of met de zijkant van de strijkbout lijnen te trekken .. het is ook geen encaustic! want ik gebruik geen ander materiaal dan het papier..
Wat voor een soort papier dat is hou ik nog lekker even geheim  ;-)
Wie het wel weet mag het me vertellen ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten