zaterdag 27 oktober 2012

27 okt12 Billboards

Altijd heb een een camera bij me.. vooral ook om al die kleine verrassende dingen vast te leggen die ik op mijn weg tegen kom.. hier een kleine selectie van
"billboards" die ik de afgelopen maand ben tegengekomen.. ik vind het mooi hoe tekstschrijvers kort en krachtig een boodschap kunnen neerzetten en dan ook nog op een creatieve manier ... en je moet het natuurlijk ook wel willen zien...;-)



 Je leest Niksen.. maar dat staat er niet ;-)







 Toch maar een s op tuimeltekst.nl gaan kijken  ;-)


  
Je moet het natuurlijk WEL zien als je er langs loopt



 
Van hier naar daar naar Tokio

 
Hier moest ik echt wel om lachen....


 Deze heb ik een paar keer moeten overlezen om het te begrijpen..


Ja wat is nou een scone als je die niet met jam en room eet..;-)

1 opmerking: