woensdag 8 mei 2013

8mei13 Beeld van vandaag:  Rusteloos moet ik zaaien.... dl2

De volgende pagina.s in mijn collageboek.
Dit boek is een HEMA Hobbyboek en heeft 44 pagina's = 88 bladzijden, samen met de voor-, achter-, binnen- en buitenkant kan ik er dus 92 collages in maken.
Vandaag ook geprobeerd te spelen met de teksten.


Als diepe verlangens en groot gemis bij elkaar horen
hoe kon ik dan denken dat geluk te koop was....
ach laat ik maar een cruise gaan maken langs ongerepte verten...


De wonderbaarlijke polen van happiness en verrijking
geven het gevoel dat alles een reden heeft
en aanleiding om [n]iets te doen


Huis- tuin- en keuken stickers...
dans het leven..


Paarden, ruiters en machtige mannen
verboden stemmen
smerige handen
de gemeenschap is een staat op zichzelf....
zet er bloemenkracht en creativiteit tegenover


Heeeiii heeiii, heeeiiii
huis- tuin- en keuken stickers...



Portret van mezelf... wachtend op miss monroe,
was ik maar een beetje zoals jij
met hart en ziel
dromen om te geven 
helende bloempracht in mijn hand


Geen opmerkingen:

Een reactie posten