maandag 6 mei 2013

6mei13 Beeld van vandaag : gewoon even lekker Krabbelen..

Terwijl ik gisteren [lang] zat te wachten tot een programma klaar was met het opladen van mijn foto's [van een verjaardagsfeestje van 3 jarige kinderen in 2 dagen] met veel zuchten en steunen..  schiet eens op.. wat nu weer... waarom niet genoeg capaciteit... doe gewoon je werk... zucht zucht... ben ik gaan zitten tekenen op de tekenpagina's uit het "book of games" [zie mijn andere blog digitale bibliotheek]  wat de tijd doodde en me een  minder irritantie-gevoel gaf..

Gewoon met een pen spiralend over het papier met verschillende kleuren pen en ik beseft dat ik eigenlijk te weinig gewoon zit te krabbelen en te krassen.... niet overdenken of het wel goed is ... of het past  enz... maar gewoon mijn pen volgen.
Tegenwoordig hebben natuurlijk wel zentangels / doodles enz maar uiteindelijk is dat toch weer heel doordacht.. wie zit er nou echt nog gewoon te krabbelen en krassen.. en laat dat dan ook nog zien....ik doe het in ieder geval te weinig.
De foto's zijn opgeladen... het album bekijken invitaties verstuurd en 2 tekeningen  waar ik weer van alles in zie;-))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten