maandag 20 mei 2013

20mei13 Beeld van vandaag: Ik voel me vereerd...

Gisteren heb ik 2 gebakjes gegeten.. een om mijn lustrum bij Creatief Contant [zie gisteren] te vieren en een omdat een detail uit een van mijn werkstukken door Ginni Fleck van de Amsterdamse DIY Textile School is gekozen als onderdeel voor haar nieuwe flyer.

De DIY Textile school geeft workshops/cursussen en jaarprogramma's op het gebied van textiel en textiele vormgeving en [inter]nationale textieldocenten/kunstenaars geven er les.

Ik heb workshops er gedaan en probeer 1x per maand naar de FiberNight te gaan gewoon om iedereen te ontmoeten.
Ginni heeft een paar jaar geleden deze school opgericht  en geeft mensen de kans om  kennis te maken met nieuwe technieken en materialen op het textiele vlak.

Ik was erg verrast dat Ginni een onderdeel van een van mijn fototransfers werken heeft gekozen voor haar nieuwe flyers.
Lieve Ginni je weet niet hoe vereerd ik me voel.. dank dank dank.... en ik hoop nog lang van jou, je  school en programma's te mogen genieten.

www.diytextileschool.nl


Het detail gedeelte van mijn werk...



Binnenkant van de flyer..


Ginni Fleck  [open atelierdag route]

 
een deel van de ruimte van DIY Textile School


2 gebakjes en een prachtige tekst!


Het werk waaruit het detail is gehaald  .. foto transfers en borduren.. nog niet af



1 opmerking:

  1. Wat leuk om te lezen! Je passie straalt altijd uit. Dat vind ik geweldig van je!

    BeantwoordenVerwijderen