zondag 12 mei 2013

12mei13 Beeld van vandaag:  Collageboek "Rusteloos moet ik zaaien.." dl6

Het 6e en laatste deel van mijn collageboek "Rusteloos moet ik zaaien..."
 In totaal 92 collages opgebouwd uit beeld en tekst.. soms aangevuld met schrijfsels.
Deze collageboeken zijn een weergave van wat ik leuk, interessant en inspirerend vind... zo heb ik al deze tijd nagedacht over de voorkant tekst  "Rusteloos moet ik doorgaan met zaaien...." in combinatie met de prachtige "godin"....ik kan niet vertellen waar het me allemaal heeft gebracht.. vaak zijn het losse flarden, inzichten en herkenningen.
Haal eruit wat je aanspreekt en laat de rest liggen "to be or not.."


Verre vlakten
ritmes van de rnatuur
fluisterende verhalen van de wind
kom thuis
deel je talenten
verre zichten
ritmes van jou


mystic
kan het met minder
laat me niet alleen
laat me niet
laat me
laat
roeren
roer
roe re
rrrrrr


vraag: waarom zou je "eeuwig jong willen zijn"
jong voor "altijd"
wat is jong en wat is altijd
wat is tijd....


reizen door tijd, ruimte en wereld
is daar altijd weer  home sweet home
thuiskomen
kom thuis
kom
ik neem je mee op reis
 

open gesloten deuren
vind een bokaal vol godendrank
drink en verdwijn in verhalen
slaap, rust en hunker
een dromen avontuur



de gebeten wilde hond
moest kleur bekennen
door in de spiegel te blijven kijken


ik heb niet te klagen
want ik heb al een hobby
openend de tralies
luisterend naar de stilte
ontdek ik oude verhalen
verteld op stille, donkere avonden
over leven, doen, worden
en laten...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten