zaterdag 11 mei 2013

11mei13 Beeld van vandaag: Collageboek "Rusteloos moet ik zaaien..." dl5

Her voorlaatste deel van mijn collageboek [ zie de vorige dagen] met collages, beeld, tekst, poëzie en quotes


Label on
My dream
Breien brengt mensen tezamen

geschenk van de natuur
van wit naar groen 
vleugjes passie en kleur


Dit had ik  niet gezocht
achter de essenties van de tijd

Luister mijn hart
het is tijd om te spelen
een droom-avontuur naar jouw wereld
jouw luchten.. jouw landschap ..jouw vergezichten
kom met mij mee
je bent niet te oud


kunst
vissen naar nieuwe uitdagingen



het waren de mooiste gelukzalige momenten
van zeldzame schoonheid
open ogen en oren
en een vleugje pit


op pad gaan gaan versus het met woorden zeggen
wachten of verlaat je huis
je kan niet alles beschermen
een tomaatje per dag
hopen en keutels doen leven


halleluja.. in de gloria
welkom aan boord
op deze kleurrijke inspiratie dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten