vrijdag 10 mei 2013

10mei13 Beeld van vandaag: Collageboek "Rusteloos moet ik zaaien.."dl4

De volgende pagina's van mijn collage boek waarin beeld en tekst samen komen in Poëzie. 
Als ik foto,s neem zie ik vaak hele andere beelden dan die er in werkelijkheid zijn... misschien moet ik ze een gaan bewerken in Photoshop of zo...

intuïtie
vorm
gevoel
denkbeeldige wereld
in dagelijkse leven
eeuwigheid nu




 het zwarte scheep van de familie
ziet wel de hele wereld


kies.. vorm.. doe...


doorbreek het gegeven en verander de vorm


kunst, kleur en verwondering
een gereedschapskist vol 
gedachten en bewegingen


individuele wensen
voor een goed doel
komen samen
uit een bron
griezelig mooi


 als een bohemian
 voel ik me thuis
 in de herberg



brei steek na steek de lappendeken van het leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten