zondag 7 april 2013

7apr13 Beeld van Vandaag: Nostalgie.. King Corn...

De oudere generatie is er mee groot geworden.. het summum op het gebied van [wit] brood.. waar het vandaan kwam [zweeds brood na WO 2 ???] en waar het is gebleven  weet ik niet, maar een iemand heeft ooit zo,n plastic zak gebruikt om er bolletjes katoen in te bewaren en via via uit nalatenschap is het nu bij mij.

Nu vraag ik me af "wat zal er ooit van mij [of jou] in een nalatenschap komen en 1 -2 generaties later opduiken en dan iemand verwonderen"......voor mij zijn dat vooral naaietui's / knopendozen / klein textiel/borduurwerk /"echte" foto's etc...

Zelfs mijn man Fred heeft zo iets van "dit moet je bewaren"... en hij is helemaal niet zo bewaarderig  ;-))

Ook het label van de Durable katoen is erg oud.... en allerlei herinneringen komen boven.. dit label heb ik nu in mijn collageboek met 2pagina's  wol/garen labels.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten