dinsdag 30 april 2013

30Apr13 Laatste Koninginnedag.....

Vandaag begon de dag niet traditioneel.. normaal gesproken zouden Fred en ik eerst richting Beethovenstraat gaan om de vrijmarkt te bezoeken.. dat doen we al sinds we hier wonen.. eerst met de kinderen en nu nog samen.. na een uurtje zijn we thuis voor koffie, ontbijt en tompoes.. dan gaan we onze eigen weg.. heel verschillend maar ik ga meestal naar het Vondelpark want daar is dan kindermarkt  en later nog de stad in.
Vandaag is anders omdat we een troonswisseling krijgen.. gisteren ben ik nog even de stad in geweest.. het was druk maar viel mee.
Vandaag gaat Fred als vrijwilliger meehelpen om alles in goede banen te leiden dus die ging vroeg de deur uit... en ik ga toch maar eerst alles op de TV bekijken en dat geeft me gelegenheid om een blog te maken.
 Hierbij nog wat sfeerplaatjes van gisteren.

 achterkant van het paleis op de dam.. waar mensen in en uit lopen om te oefenen voor morgen

 Koningdkroon boven op de Bijenkorf

 Ik hoop werkelijk dat die zwarte hekken morgen weg zijn want anders kan je niets zien van de loper en baldakijn
 Pers uit de hele wereld hebben een eigen podium


 De laatste oranje inkopen doen..


 DE reclame doet mee...


en natuurlijk ook je paard...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten