donderdag 6 december 2012

6Dec12  Melkpak - Prentenboekjes....

 of het verhaal van Jan Jaap Jantjes...;-)

Meestal wordt bij het maken van melkpak-boekjes de witte kant gebruikt... nu heb ik de buitenkant gebruikt, waardoor er een "prentenboekje" onstaat.

Dit idee zag ik op de workshop van Akira Matsumoto vorige week [zie blog van vorig weekend] en deze week heb ik het zelf thuis gemaakt, samen met de 2 miniboekjes.

De miniboekjes zijn 3 x 6 cm, het grote boekje is 7 x 10 cm en het langwerpige boekje is 4 x 7 cm.





3 opmerkingen:

  1. Ja, die mooie boekjes zag ik ook al in Leiden.
    En nou zou ik wel willen weten hoe die gemaakt worden. Maar daarvoor moet ik zeker naar Akira Matsumoto? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat denk ik ook maar het is zeker de moeite waard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I also went on the melkpakjes book making course at the Volksuniversiteit- it was interesting to see your small books... Siobhan

    BeantwoordenVerwijderen