maandag 10 december 2012

10Dec12 WoordCollage Poëzie deel 2


Vandaag weer een deel van de bewerkte teksten zoals die in mijn woord-collage-boek staan [ zie vorige dagen]
Ooit dacht ik dat ik niet kan schrijven en teksten maken.. maar dankzij Creatief Contact  [een creatief netwerk]  en Jenny de Bode weet ik nu dat ik best gebruik mag maken van "hulpmiddelen".
Voor mij betekend het ik vele stukjes tekst bewaar en zo nu en dan samenvoeg, zoals in mijn woord-collages.. daarna kan ik er verder mee spelen.


- ga er maar eens lui bij liggen en geniet, want liefde, natuur, kunst en cultuur zijn belangrijk, nu en later

-  Wave..                                                           -  wij slurpen alles op
   iedereen volgt je                                                en genieten elke dag
   vallen en opstaan
   zo trots als een pauw

- Cocon..                                                           -  verkeerde perfectie
  kleur,                                                                  altijd maar weer doorgaan
  stijl,                                                                    en sterk zijn
  eenvoud,                                                             gaat het wel goed met U                                      persoonlijkheid en 
  individualiteit

- pas als we samen zijn zullen we ons niet meer alleen voelen liefste.....

- vrouwen die geen watjes zijn..                      - Elfjes fantasy
 zwijmelen bij zand, zon en zee..                       ontdekken, genieten
 en houden alles in de gaten..                             verwonderen met
                                                                            eenvoudige elegantie

-  Sporen van leven                                          - innerlijk weten is
    raken me                                                          je huis vol
   vreemd of mooi                                               passie en geluk
   volg iedereen
  wees creatief
   praat erover

-  Zit als een roosje                                            - Zomerzotheid..
   op rozen                                                            te mooi om te laten liggen
  er is magie en geluk                                           stralend middelpunt
  rondom                                                              fijn thuis met heerlijkheden
                                                                             en eindeloos schommelen

- Proficiat                                                          -  kom uit je Bron...
 je hebt hart voor de natuur                                  proef, geniet en speel
 volg nu de bomenroute                                       met slobbersaus
 om je weg                                                           de heerlijkste saus
 terug te vinden                                                    voor de brokken
                                                                             van je Leven





Geen opmerkingen:

Een reactie posten