dinsdag 18 december 2012

18Dec12  Overdenking op het einde van een jaar...

Het is goed om op het einde van een jaar eens terug  te kijken.. voor ons stond dit jaar in het teken van opruimen... wegdoen wat niet meer nodig is.... oude dingen vervangen....lekkages[!].... afsluiten van een leven met thuiswonenden kinderen....het was een goed jaar in alle opzichten.

Creatief gezien heb ik heeeel veeel gedaan.....papier, plastic en textiel zijn op dit moment mijn materialen...het maken van eigen blog....en veel inspiratie door en van de mensen van

-  Creatief Contact [een creatief netwerk via internet] van Jenny de Bode...
-  DIY Textile School in Amsterdam van Ginni Fleck  en
- Dozenmaakster Janine Vos de Mooij / Amsterdam

Verder heb ik heel veel plezier en inspiratie gekregen van al mijn leerlingen van het Mandala-tekenen en Chi Gonglessen in Amstelveen.
Het was een mooi en goed jaar.
Dank aan iedereen [die ik niet genoemd heb] en het universum die dit jaar voor ons betekenisvol hebben gemaakt.

Ik wens iedereen een nieuw jaar vol met Liefde, Vrede, Hoop, Compassie, Empathie, Happiness en Creativiteit


Kerst Kunst markt van de DIY Textile school van 16Dec2012






Geen opmerkingen:

Een reactie posten