maandag 17 december 2012

17Dec12 Bankplaid van restanten wol

18 november 2012 [zie aldaar]  begon ik zomaar met wat wol te breien.. nu een maand later heb ik een bankkleed voor de winterdagen.
Het zijn 3 aan elkaar genaaide  stroken van ong 2meter lang, gebreid in kabelsteek fantasie en dubbele draad op naalden no7.
Er zitten heel wat restantjes wol in, dus dit ruimt lekker op
Alhoewel ik het nu al kan gaan gebruiken zal ik er toch nog een 4e strook voor gaan breien en aan vast naaien.
Op de achtergrond zie je allerlei kunstwerkjes die door mijn zijn gemaakt van papier, textiel en hout.
Rechts zie doosjes, links een Sara [in de hoek van de bank] heb ik 44 geleden  voor mijn moeder gemaakt toen zij 50 werd en is geborduurd in smyrna-techniek.
De linker pop is van plastic gemaakt en de rechter zonder naald!
Op deze plek kan je me s'avonds vinden, kijkend naar de TV ;-)





1 opmerking:

  1. Oh, wat een superplaid, lekker kleurrijk, ziet er uitnodigend uit om lekker onder te kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen