maandag 3 december 2012

3 Dec12  De Nieuwe Agenda..

Elk jaar moet er natuurlijk een nieuwe agenda gekocht worden en ik stel er zo mijn eigen eisen aan: het moet een ringband hebben.... een week op een pagina....leuke plaatjes/info....en dit laatste kan natuurlijk per jaar verschillen.
Dit jaar heb ik een agenda met Tegeltjes wijsheid.. een soort "Loesje teksten".

Maar elk jaar krijg ik ook een Postcode agenda en vaak ook een bij de Decemberzegels.. niks erg hoor want ik gebruik ze gewoon om Art Journals van te maken.. maar dit jaar kon ik geen interessante agenda vinden, of ik vond het te duur [ meer dan 15 euro] en ik dacht " ik wacht gewoon op de Postcode en anders als er December zegels zijn".. en ja hoor van de week viel met een plof s'avonds laat de Postcode agenda op de mat  en er zit ook nog in een mooi doosje omheen waar je dan weer iets mee kan doen.. bespaar ik toch mooi 15 euro en ik heb nu iets minder "afval" in huis  ;-).

Wij vinden dat de Postcodeloterij veel goed doet .. zo nu en dan winnen we een kleine prijsje waar we de kinderen veel plezier mee doen en dan ook nog een gratis agenda ;-)

Journal tip: gebruik je oude  of teveel agenda's als Journal-boek...bestrijk je pagina's met gesso of       verdunde acryl en werk daar dan op.. als je een ringband agenda hebt dan kan je er ook veel plaatjes in gebruiken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten