donderdag 27 december 2012

28Dec12 Beeldboek deel 1

Afgelopen jaar heb ik in diverse blanco boeken gewerkt .. een daarvan is een vierkant blanco boek van IKEA... hierin zijn in het begin collages gemaakt van materiaal die ik per post via Creatief Contact [ internet creatief netwerk] heb ontvangen .. daarna op verschillende manieren verder gewerkt met papier, textiel, tekenen, schilderen, vlekkenwerk, teksten enz.
Gisteren heb ik de laatste puntjes op de i gezet en nu is het boek vol en klaar.















3 opmerkingen:

  1. haha ik zie ze maar als mijn "dagboeken " die gooi je ook niet weg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weggooien? Ben je betoeterd!! Er is niks inspirerenders dan dat wat je zelf gemaakt hebt na enige tijd weer terug te zien. Het brengt je weer op andere ideeen (dus pas maar op:-))) Bovendien kun je jouw collages (met de meest originele boodschappen) gebruiken als aanwzijzingen voor jezelf. Zomaar eentje openslaan en kijken wat die pagina je toeroept! (Als je maar niet aan alle honden gaat likken!) Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor ik gooi ze nog niet weg ;-).. maar ik ben er nog niet uit wat het me zegt ;-0

      Verwijderen