vrijdag 4 januari 2013

4jan12 Beeld van vandaag... masker

 "Het leven  = een groot theater..." waarin je vele rollen mag spelen : baby, kind, puber, volwassene, oudere, man, vrouw, de heilige en de slechterik, de uitdager en de stille, slachtoffer en dader,  de liefdevolle en de afstandelijke, de doener en de denker en vele vele vele meer....

maar welke rol is zo achterhaald, oubollig, door de motten aangevreten, versleten, antiek enz. en kan de vuilnisbak in......



Gisteren heb ik dit masker weggegooid... als ik het zo zie liggen wil ik het zo weer uit de vuilnisbak halen... maar nee dat doe ik niet....
De basis was op mijn gezicht gemaakt met gipsverband.....en rijk gedecoreerd met veren en goud... helaas vond de motten het ook erg lekker...
Uiteindelijk maakte het dit  "beeld van vandaag.."

1 opmerking:

  1. O Laura wat een aandoenlijk plaatje.... een zielig treurig beessie....geen kind zou dat toch kunnen laten liggen... maar: je hebt gelijk, sommige dingen moeten plaats maken voor nieuwe zaken!

    BeantwoordenVerwijderen