zondag 27 januari 2013

27Jan13 Beeld van Vandaag...Boekjes uit mijn archief

Alle boekjes die her en der door het huis liggen gaan nu samen in een archief doos.. hier 4 boekjes die voor mij vooral als voorbeeld, vaardigheid oefenen en inspiratie dienen [door mij gemaakt]

Als 1e gevouwen boekjes .ik heb meerdere gevouwen boekpagina's boekjes.. hier zijn er 2.

Links boven: een  puzzelboekje met gevouwen pagina's waardoor de rode lettertype een lijnenspel geeft langs de rand...= tekenen langs de randen het boekblok... 6x16cm

Rechtsboven: een gevouwen extradik papier  reclame glossymagazine.. moeilijk te vouwen... maar ligt wel lekker in de hand... 5x15cm

Links onder: een roodgeblokt notitieboekje dat ik al in de jaren 70 maakte.. ik zie me nog samen met mijn vriendin diverse boekjes met rood en blauw papier maken..
7,5x10cm

Rechtsonder: een mini notitieboekje van handgeschept papier met een lintje samengebonden  4x7,5cm






Geen opmerkingen:

Een reactie posten