dinsdag 15 januari 2013

15Jan12 Beeld van Vandaag... Sneeuw

Het kan natuurlijk niet anders dan als de 1e sneeuw valt er foto's worden gemaakt.
Als je opstaat en je ziet dat de wereld onder een pak sneeuw ligt dan doet dat toch iets met je.

Ik herinner me een keer toen ik jong was en s' avonds laat nog naar de toilet moest.. mijn moeder wenkte me naar de keuken en liet me naar buiten kijken.. het was een heel vreemd licht en ik snapte het eerst niet tot ze zei dat het sneeuw was ;-).

En dan denk aan al die keren dat we s'avonds laat nog de slee hebben gepakt om met de kinderen een rondje te maken .. want hier weet je natuurlijk nooit of het er morgen nog ligt ;-)

Het is mooi en ook heeel vervelend als je naar je werk moet.. er staat alweer 1000 [!] km file en het is pas half negen.

Ik vind onze maagdelijk witte tuin echt een winterplaatje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten