woensdag 30 januari 2013

30Jan13 Beeld van Vandaag... Warhoofden

Ik zit bij het Creatief  Netwerk "Creatief Contact" van Jenny de Bode [internet] en daar zijn regelmatig  leuke creatieve opdrachten te vinden op allerlei gebied.
Bij de groep Copy-Cat is daar nu de opdracht Warhoofden.. nav een idee in Boekie Boekie een kunst-tijdschrift voor kinderen.
Maar die zijn natuurlijk ook leuk oor volwassenen.
De opdracht is.. zoek los materiaal.. maak daar een kapsel/hoofddeksel van en teken/ schilder er een hoofd bij.... geeft het hoofd een bijpassende naam... 3D mag ook.

Gisteren heb ik gewoon even lekker tussendoor snel 3 hoofden gemaakt en ik moet zeggen dat het leuk was om te doen.
Het losse materiaal was plastic broodzak-lipjes met datum, garen-afval van naaiwerk en confetti uit de gaatjes machine.

   "uchhh welke dag is het " hoofd

  "ik voel me genaaid" hoofd

  "wolken" hoofd


"wat ben je zonder je haar" hoofd

2 opmerkingen:

  1. Die van ''ik voel me genaaid'' vind ik wel heel erg toepasselijk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zo weinig materiaal nodig om zulke hoofden te maken !

    BeantwoordenVerwijderen