zaterdag 22 juni 2013

22Juni13 Beeld van vandaag: Patronen Tekenkalender

Van een vriend uit Canada kregen wij, toen hij hier op visite was, een pakketje net 3 kalenders als geschenk: een grote, een "personal planner" en een kleinere.
Deze laatst 2 hebben een maand op 2 pagina's in blokjes 3,5x3,5cm  en 2.5x2,5cm en mijn bedoeling was er tekeningetjes in te maken.

Uiteindelijk zijn het allemaal patroontjes geworden en aantekeningen voor mijn tekenlessen en is mijn manier om snel schetsjes te maken van dingen die ik tegen kom en die mij inspireren.
Hiermee wil ik laten zien dat je oude kalenders en/of agenda's niet weg hoeft te gooien maar ze kunt [her]gebruiken voor iets anders als je ze niet nodig hebt.

Een boekje is nu vol en wordt als naslagwerk gebruikt.... het 2e boekje kan ik nu gaan gebruiken daarin zijn de kleinere vakjes.

















1 opmerking: