vrijdag 21 juni 2013

21Juni13 Beeld van vandaag: Midsummer

Vandaag de kortste nacht en langste dag van het jaar.. helaas is het vrij donker door regenachtig weer. Vanaf nu gaan we weer aftellen naar de winter... ik vind het geen fijn vooruitzicht en hoop lang nog te kunnen genieten van een mooie zomer en een "indian summer" in de herfst.
Mooie herinneringen heb ik aan een Midsummer feest in Estland in 2011... kampvuren aan het strand met zang en dans in een plaatselijke havencafé met "locals" en een nacht waarin het niet donker werd.. een vreemde gewaarwording....hier in Nederland wordt er niet veel aandacht aan besteedt.
Hier mocht ik gisteren genieten van een prachtige waterkant/ berm in Amstelveen... ik hou van hoog gras met alle kleuren bloemen.... en ook nog prachtige roze waterlelies.
Ik wens iedereen een heerlijke zomer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten