woensdag 19 juni 2013

19Juni13 Beeld van vandaag: Feestje voor mij.....

17Juni 2012 ben ik begonnen met dit blog:  "Aqua Vitae.. laat het levenswater stromen... ..." met de bedoeling om dingen door te geven die mij bezig houden, wat ik doe en zie op het gebied van kunst, cultuur, eigen Artwork, het dagelijks  leven, natuur  enz. die ook voor anderen een inspiratie  kunnen zijn.

Het is ontstaan vanuit de support van het  creatieve netwerk "Creatief Contact" waar ik nog steeds lid van ben en waar ik mijn 1e digitale stappen zette.

Nu een jaar verder heb ik 281 bijdrages geplaatst.. en dat is dus niet zoals vele denken ELKE dag :-) ......heb ik 9400 "pageviews" gehad en hebben mensen uit de hele wereld het bekennen, een kleine greep: Nederland, VS, Duitsland, Rusland, Letland, Spanje, België, Italië, Engeland, Israël, Frankrijk, Oekraïne, Maleisië, Noorwegen, Oeganda, New Zeeland, Curaçao, Wit Rusland, Tsjechië, Australië, Malawi, Canada, Turkije, Pakistan, Portugal, Hongarije en Malta.
Verder heb ik 31 volgers die ik kan zien omdat zij hun foto geplaatst hebben maar ik weet dat er nog vele zijn die mij wel "anoniem" volgen.

Het heeft ook geleidt tot een 2e blog "Mijn digitale bibliotheek" om daarin artikelen en foto's enz. van materiaal te plaatsen die ik op papier weg wil gooien maar misschien toch nog belangrijk is als naslagwerk.
Daar heb ik nog niet zoveel gedaan maar langzaam aan zal dat wel komen.

Ook heb ik een Pinterest pagina aangemaakt als een soort digitaal fotoboek voor meer foto's dan ik in dit blog kan plaatsen.

Daarom een taartje voor mij en mijn dank aan jullie voor alle support die ik mocht ontvangen.


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog!
    Ook al ben ik 1 van je anonieme volgers, ik heb altijd veel plezier in je stukjes. Dat is wel een taartje waard!

    BeantwoordenVerwijderen