zaterdag 29 september 2012

29Sept12  Woonbeurs

Elk jaar ga ik als het even kan naar de Woonbeurs in de RAI Amsterdam.. niet om iets te kopen maar vooral voor inspiratie en de nieuwe ontwikkelingen te zien.
Dit jaar is overduidelijk Hergebruik en Cradle to Cradle de hoofdtoon op alle gebieden...ik zag zelfs verf gemaakt uit de verfresten van garages.
Hier een klein impressie van gisteren.. er is nog meer maar die plaats ik van de week in een ander thema.


Trend: borden en wegwijzers in zwart/ wit.. dit kan verf zijn maar ook gewoon schoolbord krijt.. in strakke lettertypes


Tribune van stoelen... maar hoe kom je nu boven  ;-)


 Kamerschermen van oude deuren.. [ook veel tafels van oude deuren .. mijn favoriet is een profieldeur met een dikke doorzichtige laag acrylhars op dikke schragen.. geweldig.. helaas geen foto van gemaakt ;-(



Wat je al niet kan doen met oude naaimachines!..tafels / lampen /kastjes..
kijk voor meer op www.vanderbyl.nl  ..
zij hebben ook bureaus van achterkleppen van auto,s en chirurgielampen...

     

Gewoon weer te mogen worden opgeleid tot vakman en een ambacht leren.. ieder jaar zie ik ze op de beurs en  het werk is prachtig [ hier zag ik dus ook mijn deurtafel [van Ruben van der Scheer www. rubensmeubels.wordpress.com ]



 De nieuwe verven.. zowel soorten als tinten


 Hang je schoenen gewoon op!

 
Trend: maak met spijkertjes een woord of afbeelding om span er garen rondom..


Muur beplakken met buitenlandse kranten en geschraapte witte verf.. en een zelfgemaakte structuur schildering,,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten