woensdag 9 april 2014

9Apr14 Beeld van vandaag: Villa Arena - Ajax stadion en Woonboulevard

Van de week was ik op zondag op de Villa Arena Woonboulevard... niet beseffend dat Ajax thuis speelde.
Het was een enerverende ervaring van kleur, rumoer en diversiteit.
Ik heb toch maar gezorgd dat ik er weg was voordat de wedstrijd voorbij was.

Opvallend vind ik de prachtige kleurige huizen/bedrijven.... de rotzooi die de supporters achterlaten, de stilte in de woonboulevard en verrassing: 2 Art shops in de woonboulevard.... dat had ik toch echt niet verwacht.

De "woonfabriek" vond ik fascinerend.. 80 [kleine] woondecoratie winkels bij elkaar .. met een soort "Ikea-looproute" door het pand.. ..werkelijk alles  op decoratie daar te vinden.

De rij pisbakken en toiletten heb ik maar gefotografeerd toen de wedstrijd bezig was ;-))
Hier een impressie van  "binnen en buiten".






 de huisregels van de woonboulevard



 uitrusten op lnge banken met mooi overzicht











Geen opmerkingen:

Een reactie posten