woensdag 23 april 2014

23 Apr 14 Beeld van vandaag: "Zaanse Schans" Architectuur in een nieuwe tijd

Vanmiddag ben ik naar Zaandam geweest om de Primark te bezoeken... ik vind dat je minstens ergens een keer geweest moet zijn om een oordeel te kunnen geven... nou het is niet aan mij besteedt... als je een maatje meer hebt [vanaf 42!] moet je er niet zijn.... misschien wel voor "hebbedingetjes" als tas, schoen, sok enz  ... 20 min. wachten voor de paskamer en nog eens 10 min voor de kassa maakte nu niet dat ik dit een leuke ervaring vond... en ik hou al niet van kleren kopen dus dit was een sof...

MAAR...wat een verrassing toen ik het station van Zaandam inreed en de stad in liep... prachtige nieuwbouw in "Zaanse Schans Huizenstijl"... wat mooi gevonden en gedaan... ik denk dat als het helemaal klaar is het super is.....kijk hier maar naar wat er al klaar is... een mooie combinatie van traditie en de nieuwe tijd....





















1 opmerking: