zaterdag 12 april 2014

12 Apr14 Beeld van vandaag: Beeld van  Amsterdam

Het kan zijn dat je een ander bericht krijgt maar ik heb per ongeluk mijn blog over Amsterdam verwijderd dus nu maak ik het opnieuw.
Beelden van mijn stad zoals ik haar zie.


Geen eigen tuintje.. dan maak je het toch zelf.. Oude Kerksplein

werkmans-attributen
kaasshop voor toeristen.. Damrak

Baantjer Museum en café  in de Warmoesstraat


toerist fotografeert de politie te paard en ik weer de toerist... Beursstraat


kleine "dijkhuisjes" hebben we ook  in Amsterdam west [Bellamystraat]

 het beroemde Dutch Design.. Beursplein

 hele mooie uithangborden


ja zakkenrollers hebben we ook.. maar veel mensen zijn wel slordig met hun spullen.

de aloude "bakfiets"....zie je de grote lamp voorop het stuur ;-)


leuke vogelhuisjes in een boom voor de Oude Kerk

terras aan het water met uitzicht op mooie huizen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten