vrijdag 4 april 2014

4Apr14 Beeld van vandaag: Mislukt ....of toch niet....

Na het maken van Ojos de Dios  met wol dacht ik  "zou dit ook met plastic kunnen..?
Ik heb vele bolletjes plastic garen .. geknipt van plastic zakjes en tassen om er "iets" mee te doen... en een doos vol rolletjes papier van tijdschriften pagina's die ook wachten op gebruik..  dus hiermee aan de gang.
De rollertjes zijn de "latjes" en het plastic het garen .
Hoe groter het weefwerk werd  hoe "rommeliger" het ging uitzien... daarom heb ik het onder de strijkbout gelegd en nu vind ik het wel acceptabel.... het kan waarschijnlijker nog beter, maar voor de eersten is het oké.
Ook heb ik een 6 hoekige gemaakt.. dat had ik nog niet eerder gedaan.. wel 4, 8 en 12 delig.. zie vorige blogs [tags:  ojos de dios en geweven mandala]

 met strijken


 zonder strijken


 papier rolletjes
 plastic voorraad  en 6ster


Geen opmerkingen:

Een reactie posten