zaterdag 2 november 2013

2Nov13 Beeld van vandaag: Impressie van de CreaDoe beurs in Utrecht

Zo om het jaar probeer ik naar de Creadoe beurs te gaan.. gewoon lekker rondlopen en kijken wat de "trend" is.
Nou dat is dit jaar vooral haken, breien en taarten/gebak versieren ;-)
Nieuwe trends zijn er op het gebied van nagels en "body-tattoes ".
En het gevaar bestaat natuurlijk dat je toch met meer thuis komt dan de bedoeling was.. alhoewel dat voor mijn gelukkig is meegevallen ;-)
Hier een aantal sfeer en info foto's:

ja dit gebeurd er als je niet oppast....

haken en breien op alle mogelijk manieren...

taarten en gebak...


ik kon de verleiding weerstaan om zo'n bouwpakket mee te nemen omdat ik gewoon nog een aantal dozen moet afmaken die hier thuis liggen..... maar och wat zijn ze mooi... kijk maar op de site van The Dutch Tea Box


 aanbiedingen .. slecht voor je portemonnee... ;-)

kerstsfeer natuurlijk....


zelf marmeren met mooie inkt.. dit kon ik niet weerstaan...

boeken over creativiteit... een hele nieuwe generatie... ik sla het maar over want ik heb nog veel in de kast staan....


en alles moet natuurlijk wel mooi en netjes worden opgeruimd..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten