zondag 24 november 2013

24Nov13 Beeld van vandaag: Yyeess.... eindelijk heb ik het door...

hoe ik het moet maken...
Jaren geleden zag ik op de Papierbiënnale in Rijswijk sieraden die van gevouwen papier waren gemaakt.. ze konden iets uit elkaar worden getrokken zonder uit elkaar tevallen, waren zonder lijm gemaakt en was niet het systeem van een muizentrapje.. alhoewel het daar wel op lijkt.
Later zag ik nog meer objecten hiervan gemaakt en ik wilde vreselijk graag weten hoe het moest.. maar nergens een tutorial.. tenminste ik vond ze niet.... wel zag ik het basis patroon van vouwen [wat ik eerst ook fout deed] maar niet hoe ze in elkaar gaan en daar lig de clou.
Vorige week ben ik toch weer eens gaan vouwen en passen en van de week lukte het ...maar ik vergat hoe ik het had gedaan... ;-( ... voor veel van dit soort dingen moet ik het blijkbaar hardop zeggen en opschrijven... vanochtend ben ik er weer me aan de gang gegaan en nu weet ik hoe het moet ;-)) en nee ik vertel het [nog] niet ;-)

Hier de foto van mijn basis vouwwerk, gemaakt van  memoblaadjes



1 opmerking:

  1. Tja, dit is natuurlijk een cliffhanger Laura... reken maar dat ik morgen kom kijken hoe je dat hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen