zondag 17 november 2013

17Nov13Beeld van vandaag: Ik zie .. ik zie wat jij niet ziet...

of zie jij het wel/ ook....
Een van dingen die als een rode draad door mijn leven lopen is "het zien van dingen/ wezentjes" in oa. kapotte straten/stenen/ muren, roestige afbladderingen en verregend papier.
Soms doe ik dit ook in mijn artwerk... vlekken maken of monoprinten waar ik dan weer iets in zie.
Toen ik van de week bij de Ikea tentoonstelling in oude scheepsloods in het havengebied van Amsterdam was kon het niet anders dan dat ik weer erg veel in de oude kapotte stenen/straat/vloer zag... soms in combinatie met afval.
Ik denk weleens dat ik meer mee zou moeten doen, maar het zien, vastleggen en  doorgeven is blijkbaar belangrijker dan "er iets mee doen'.. afgezien nog van de tijd die dat kost want dan heb ik weer het volgende gezien... ;-)
Kijk en geniet en misschien zie jij ook die wonderlijke fantasie wereld in kapot steen.














1 opmerking:

  1. hi carla.. nee die kende ik nog niet, heb even gegoogled ;-)
    vorige week 2 boeken van carla sonheim gekregen[! van manlief] en daar staat zoveel herkenbaars in.. echt de manier waarop ik ook werk ;-).. hoe is met je?

    BeantwoordenVerwijderen