donderdag 26 september 2013

26sept13 Beeld van vandaag: Wolf....synchroniciteit

Ik stap uit mijn jeep en loop het open veld in omdat ik iets zie liggen.
Voor mij ligt een wolvin op haar linker-zijkant [of is het een hij] helemaal uitgestrekt, zelfs haar staart... ze leeft nog maar kan niets meer.
De kastanjebruine volle vacht van de wolvin doet me denken aan mijn eigen haarspoeling die veel donkerder is uitgevallen dan de bedoeling was, haar ogen zijn open en kijken me aan.. zou ik het aandurven om dichterbij te komen?
Zou ze niet ineens opspringen, me bijten... maar nee zo ziet ze er niet uit.
Voorzichtig loop ik naar haar toe, hurk bij haar neer en strijk over haar vacht....zo zacht als zijde.... het is duidelijk dat de wolvin ziek of verwond is, alhoewel dat niet te zien is.
Even overweegt ik nog om haar een muilkorf om te doen, maar uiteindelijk steek ik 2 armen onder haar rug, til haar op en loop met haar terug naar de jeep en leg haar erin....
...... half wakker realiseer ik me dat ik gisteren dingen uit deze droom heb gefotografeerd.






1 opmerking:

  1. Het lijkt alsof je je eigen 'ínner wolf' in de ogen hebt gekeken, hebt vertrouwd en gestreeld en daarna gered.... Wat een prachtig beeld Laura.

    BeantwoordenVerwijderen