dinsdag 30 juli 2013

30 Juli13 Beeld van Vandaag: Fietsdekjes met advertenties

Elke stad heeft wel zijn lading fietsen en meestal let ik er niet zo op [behalve als fietsers zich niet aan verkeersregels/normen houden].
Fietsen hebben tegenwoordig steeds meer kleur en de afgelopen weken heb ik verschillende onderdelen van fietsen gefotografeerd.

Zadeldekjes zijn er om je zadel te beschermen tegen regen/sneeuw, niks erger dan op een nat zadel te moeten gaan zitten, en meestal word er gewoon een plastic zak overheen getrokken die je eraf haalt als je gaat fietsen, dan heb je een droog zadel en ook om een [beetje] kapot zadel niet te hoeven te vervangen.
Adverteerders zien hierin een mogelijkheid om te adverteren: geen plastic zak maar een handig dekje met hun advertentie.

Ik begin met mijn collectie zadeldekjes met advertenties.
Door te fotograferen merk je dat er grote verschillen zijn: van winkels, de politie, een evenement, de sportschool, aanbiedingen en zelfs van de opera, concertgebouw en universiteit.
Sommige zijn nog nieuw en andere alweer versleten.
Hier zie je er een aantal en op mijn Pinterest bord 100 Bicycle Saddle-protection decks with advertisements vind je er nog veel meer....nog 27 te gaan voor ik er 100 heb.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten