vrijdag 26 juli 2013

26Juli13 Beeld van Vandaag: Inspirerend Amsterdam.. mooie teksten op een mooie plaats

Aan de oostkant van het Centraal Station in Amsterdam is een een compleet nieuwe wijk ontstaan met jonge nieuwe ondernemers... ik hou van de compleet nieuwe visies en uitdrukkingen daarvan.
Een hiervan is &samhoud places... een cafe/restaurant nieuwe stijl.

Ik was er al een paar keer langs geweest op weg naar de bibliotheek en nieuwsgierig naar een tekst op het raam in spiegelbeeld.. ik moest dus naar binnen om het te kunnen lezen ;-)
Buiten was een bellenblaasmachine en veel kinderen en volwassenen speelden ermee.
Omdat ik geen tijd had om rustig te zitten en rond te kijken vroeg ik of ik foto's mocht maken van de tekst... en dat mocht... na hun vraag of ik van mooie teksten hield lieten ze me ook  teksten op de toilet zien [oa van Marilyn Monroe], in een zithoek en op hun eigen ontworpen behang zien.

&samhoud places filosofie is "Together we build s brighter future. We give gastronomy to the world by inspiring and connecting people"

Dus zoek je nog een mooie plek om rustig te genieten van een hapje en een drankje met uitzicht over watergebied en ook nog geïnspireerd worden ga dan naar Oosterdokkade 5

Geniet hieronder alvast van teksten en interieur... ik ga het in ieder geval doen als ik weer naar de bibliotheek ga ;-)














 bierviltjes met achterop een "overdekvraag"

 mooi toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten