zondag 3 februari 2013

3Febr13 Beeld van Vandaag: Welke trouwjurk wil ik..

Volgend jaar gaat onze jongste dochter trouwen en daar hoort dus veel voorbereiding en voorpret bij.

Gisteren samen met haar, haar schoonmoeder, zus en nichtje naar de Love &Marriage beurs in Rotterdam geweest, vooral voor oriëntatie op jurk en accommodatie.
Jurken genoeg, een spetterende modeshow waarbij gelukkig elke jurk een nummer meedraagt en alles natuurlijk becommentarieert wordt, gaf al snel een beeld wat haar wensen zijn.

Vervolg afspraken bij de diverse salons voor in mei... waarom moet het maken van een jurk 6-8 maanden duren - schrikbarende prijzen voor een jurk die maar een keer gedragen worden [en alle andere onderdelen] - als er ergens voor een "sfeer" betaald wordt dan is het wel op een bruiloft.

Nostalgische gedachten over eigen huwelijksdag [ samen met schoonmoeder ;-) ] .. de vele verschillende soorten trouwdagen die we hebben mee gemaakt, van heeeel sober tot vreselijk uitbundig.....

Gelukkig hoef ik niet in gala [ik ben geen  "feestbeest" en voel me erg ongemakkelijk in dat soort kleding]...  de dresscode wordt causuel [marine] blauw en wit.. en een broek mag ;-)

Het was een hele fijne gezellige en informatieve dag van 10 tot 16 uur en ik wens haar alle wijsheid in de voorbereidingen ;-).
Ik zal daar weinig bij zijn want ze woont verder weg, maar ze heeft een hele lieve schoonmoeder die haar als een moeder zal helpen.

De jurken hieronder worden het dus niet .. maar even een jurk passen brengt je wel "in de mood";-)

 Deze wordt het dus NIET  maar hij geeft wel een indicatie :-)



 6 van deze "baljurken" golfden als een badkuip vol met sop over de catwalk ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten