donderdag 28 februari 2013

28Febr13 Beeld van Vandaag:  Artwork Gift

Delen wat het leven waardevol maakt...

Gisteren had ik een hele vrije dag, geen werk, geen huishouding, geen boodschappen en geen sociale "verplichtingen" en dat gaf dus de mogelijkheid om de hele dag aan mijn creativiteit te besteden.
De afgelopen had ik al wat voorbereidend werk gedaan en daarom kon ik gelijk beginnen met het maken van collages en schilder/tekenwerk.
Ik werk altijd aan meerdere werken tegelijkertijd om de drogingstijd te overbruggen en werk dan erg intuïtief.. ik heb geen beeld voor ogen maar laat me leiden door wat er op tafel ligt en het al ontstane beeld.
En een hele enkele keer krijg ik een "cadeautje"... zoals hieronder te zien is.
Een uitgeknipt plaatje [het "kruis"] komt op een een ander plaatje [winterlandschap] terecht .. eerst had ik het niet in de gaten maar ineens zag ik bijzondere en daarom een collage ervan gemaakt.

De tekst op het smalle strookje "Delen wat het leven waardevol maakt" lag ook op tafel en past hier precies bij.
Echt een Artwork gift dus ;-)






1 opmerking: