zaterdag 8 februari 2014

8Febr14 Beeld van vandaag: Opruimen en mooie dingen tegenkomen

Ik was een verzamelaar, maar ik ben langzaam dingen aan het weg doen.. niet zomaar weggooien, maar wel: kan ik er nog iets mee doen/ maken, of in mijn digitale bibliotheek zetten, kan ik er een ander plezier mee doen of is het zo oubollig dat het echt weg kan bv artikelen uit tijdschriften die ik ooit nodig had voor mijn studies... alles heeft ooit zijn nut en doel gehad maar nu is het niet meer nodig.... we worden ouder, de tijden veranderen en alles wat toen nieuw was is nu bekend, of kan je via internet vinden en dat was vroeger natuurlijk heel anders.
Ik werk langzaam maar gestaag...elke week een beetje en er gaat meer uit dan er in komt... dus uiteindelijk moet het resultaat gaan  geven... en soms kom je verrassingen tegen zoals deze 4 tekeningen [gewoon op kladblok-blaadjes gemaakt] van een van mijn kinderen., die gezien hun leeftijd nu zeker 20jaar geleden gemaakt moet zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten