vrijdag 7 februari 2014

7Febr14 Beeld van vandaag: Zwart-Wit/Black and White

Vandaag een aanvulling op mijn Zwart Wit boek....op mijn blog van 13 Januari 2013 kan je de eerste pagina's zien...nu weer een paar pagina's.
Het is een mix van eigen werk en zwart wit kopieën van patronen en structuren die ik als inspiratie wil behouden.

Het eigen werk zijn basis werktekeningen voor mijn lessen Mandala-tekenen en waarvan ik voor leerlingen kopieën heb gemaakt.. soms bleef er een [paar] over en die zijn ingetekend.

 basis = een kompas mandala


structuren en kleine patronen [ niet van mij]

Flower of Life Mandala en natuur structuren erom heen


Aboriginal Mandala

2e Kompas Mandala

Kruidentuin Mandala

Totempaal-patroon [kopie]

Spiegelbeeld en diermotieven [kopie]

basis was een Rechte lijn Krabbel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten