maandag 13 januari 2014

13Jan14 Beeld van vandaag: Wanneer heb jij voor het laatst "ge-dot"???

Voor mij is het in ieder geval al heeeeel lang geleden .. toen ik een kind was en misschien ooit eens om het mijn kinderen te leren.
En dit weekend kwam ik er een tegen in een tijdschrift dat weg moest.. en het was koffietijd en ik dacht  "ah waarom niet... even een break".
Ik kan het je aanraden... zo leuk om te doen... ik voelde me weer zo blij als een kind .. wat zou er tevoorschijn komen?
En het is nog niet eens zo makkelijk.. ik kon eerst nr 1 niet vinden.. 2 wel.. maar waar is nu 1?
En verder moet je echt je aandacht erbij houden.. ik heb een paar foutjes gemaakt ;-).. en als je wilt kan je ze ook nog inkleuren.

Dus: Dotten = leuk, is verrassend, je moet je aandacht erbij houden, er is verrassing en je voelt je weer even een kind...is even creatief bezig zijn zonder pretenties.. ach wie wilt dit nou niet....
Dus als je ze ergens tegens komt: ga er even voor zitten met een kop koffie/ thee en geniet....
Deze "dot" komt uit een tattoo tijdschrift Skin & Ink uit 1995.. ik heb er enkele mooie plaatjes uitgehaald, deze Dot gaat in mijn Journal [heel belangrijk!] en de rest is weggegooid.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten