zondag 12 januari 2014

12Jan14 Beeld van vandaag: Nieuw blog Digitaal bibliotheek

Vorig jaar ben ik een nieuw blog begonnen nl Mijn digitale bibliotheek.. hierin wil ik materiaal plaatsen dat ik heb en eigenlijk weg wil doen .. ik fotografeer/scan het en plaats het in dit blog zodat ik zelf het toch nog heb en anderen het ook kunnen zien, alsof ze bij mij in de boekenkast rondkijken.
Vorig jaar heb ik niet veel geplaatst maar dit jaar al 3: oude kinderliedjes, een dieren-sporen boekje en dress dolls uit een magazine 2008.
Het gekleurde papier van de kinderliedjes wordt nu gebruikt om boekjes van te maken.. het sporenboekje heb ik opgestuurd naar een kleinkind omdat die nu de leeftijd daar voor heeft.. en de dress-dolls zijn uitgeknipt en in een klein mapje gedaan.. ik weet dat ik nog meer dress-dolls ergens heb en als ik ze tegen kom dan kunnen ze bij elkaar.
Gisteren heb ik nog meer materiaal gefotografeerd maar dat is nog niet geplaatst maar zal in de loop van de tijd gebeuren.
Ik nodig je uit om eens een kijkje daar te nemen  www.lauradix.blogspot.nl
Ik weet niet of deze link zo werkt.. als dat niet zo is wil je het me laten weten?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten