dinsdag 8 oktober 2013

8okt13 Beeld van vandaag: Behangpapier vlechtwerk..

Als je kans krijg om een oud behangboek te bemachtigen dan is het een hele klus om die uit elkaar te halen want het zit stevig in elkaar met spijkers en nietjes.
Toch vind ik het een leuk werkje.. je kunt het papier natuurlijk ook afsnijden langs de rug maar ik wil altijd graag het hele papier.
Na het uit elkaar halen zit er op elk blad een strook met een heleboel nietjes gaatjes, die heb ik eraf gesneden en ben het nu aan het vlechten.
Ik vind juist de gaatjes interessant want het nodigt mij uit om er iets mee te gaan doen bv borduren en/of naaien...als boekomslag gebruiken of er een boekwerk van maken... ik zie wel wat het wordt.
Hier al een aantal "pagina's" vlechtwerk op ong A3 formaat en nog een aantal te gaan.

 de stroken op kleur bij elkaar gelegd

 duidelijk zijn hier de gaatjes te zien

 5 pagina's zijn er al gemaakt

met deze kan ik nog meer maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten