zondag 6 oktober 2013

6okt13 Beeld van vandaag: Woonbeurs in de Rai Amsterdam

Het najaar is de tijd voor allerlei beurzen.. zo nu en dan probeer ik er een paar te bezoeken.
De woonbeurs is bij ons in de buurt en ik vind het fijn om er gewoon lekker rond te lopen en te kijken.
Moeilijk te zeggen wat me dit jaar aansprak, de beurs is heel divers met nieuwe noviteiten als zonne- energie en gadgets en van pastel- tot felgekleurd.
De kleurtrend met geel en turkoois is wel opvallend.
Dit jaar weinig hergebruik in tegenstelling tot vorige jaren, hooguit als decoratie van oude ambachtsmaterialen.
Hier een kleine impressie en meer foto's van de beurs vind je op mijn Pinterest pagina.

magneetbehang

turkoois kleuren

felle kleuren


collage van kleuren en materialen

gadget met [smart] telefoon/tv

ook nog iets te leren

oude zeefdrukramen als "schilderij".

de kleur geel, nu niet allen meer in de fashion/ mode maar ook in het interieur


borden met persoonlijk teksten

dit sfeerhoekje bracht me even terug naar Toscane...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten