donderdag 1 augustus 2013

1Aug13 Beeld van Vandaag: Artwork in een dag

Gisteren als vanouds weer een dagje creatief bezig zijn met collages maken en dingen uitproberen die ik op internet gezien heb.
In een tijdschrift vond ik 2 "koppen" die ik in 2 collages heb verwerkt.
Vooral de blauwe collage vind ik iets voor deze tijd: "veel monitoren" maar uiteindelijk komt er niets uit... de rode bevestigd dat onder welke omstandigheden dan ook mensen behoefte hebben aan kunst, creativiteit en mooie dingen



Supersnel maak je deze ketting van de ijzertjes van wasknijpers.. iedereen heeft ze wel: de knijper die kapot gaat. Voor deze ketting heb je de ijzertjes nodig, een beetje grote kralen en een koordje.
Je kunt er 1 gebruiken maar zoals hier ook meerdere.
Trek de open kant een beetje open en haak er je kraal in.. rijg door de spiraal een koordje en klaar is je ketting
Omdat ik aan recycling- re-using doe gebruik ik GEEN nieuwe knijpers maar diegene die kapot zijn.
Je kunt de ijzertje schoon wassen en ze eventueel nog een kleurtje geven.


Diegenen die mij ook Facebook volgen hebben misschien gezien dat ik gisteren een foto heb geshared met koppen gemaakt van toiletrollen en ik vond het leuk om dit eens uit te proberen.. verdorie het is nog niet eens zo makkelijk als het lijkt ...probeer het maar eens..;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten