maandag 12 augustus 2013

12Aug13 Beeld van vandaag: Bakfietsen in Nederland

Waar het vandaan is gekomen weet ik niet, eerst zie je er een en dan steeds meer.. de bakfietsen-trend in Nederland om je kinderen te vervoeren.
Grote zware fietsen met aan de voorkant een bak waar je tot 3 jonge kinderen in kan plaatsen.
Of het handig is weet ik niet want ik heb het nooit geprobeerd.. toen ik jong was had je een kind voorop en een kind achterop je fiets.
Onhandig lijkt het me ook want je kan niet tussen 2 auto's de stoep op komen en daarom rijden ze over de stoep vanaf een hoek [net als fietseers] en omdat het zo zwaar is zullen ze daar liever fietsen dan lopen.
Verder zijn het flinke "sta in de weg" op stoepen omdat ze niet aan de kant [kunnen ] worden gezet en daarmee de vrije doorgang voor voetgangers belemmeren
 Je ziet wel ik ben er geen fan van.
Desalnietmin heb ik er foto's van gemaakt... hier een aantal en meer op mijn Pinterest pagina binnenkort.





Bakfietsen van een kinderopvang


Een van 1e simpele bakfietsen




Zo herken je snel je eigen bakfiets



 Is dit een bakfiets van deze supermarkt of worden ze betaald voor deze advertentie?

 Comfortabel zitten

 Oke 1 volwassen kan er ook in op een vrijgezellenfeestje






 Met tekst aan de binnenkant en een "toeterbel"

Een oude traditionele bakfiets voor goederen.



Droog zitten tijdens een regenbui.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten