donderdag 8 augustus 2013

8aug13 Beeld van vandaag: Geel in het dagelijkse leven..

Nooit heb ik beseft dat de kleur geel zo aanwezig is .. het is nou niet een kleur die je vaak zult kiezen... ik merkte het pas op toen ik op een dag een gele onderzeeër [!] en wel 4 gele autootjes zag!
Dan zie je dat veel waarschuwingsborden geel zijn en in transport en verkeer deze kleur vaak voorkomt om je te attenderen.

In de mode komt het sporadisch voor, maar nu zie je steeds meer truitjes, vestjes, tassen en vooral schoenen.
Toen ik de "stoute schoenen" had aangetrokken om iemand te vragen of ik zijn gele schoenen mocht fotograferen vertelde hij [als amerikaan zijnde] dat gele schoenen een hot item is daar.

In mijn foto archief blijk ik nog veel meer "gele foto's" te hebben en daarom ben ik nu een bord op mijn Pinterest pagina aan het maken "Yellow in daily life" [nu 58pins]











Geen opmerkingen:

Een reactie posten