woensdag 21 mei 2014

21Mei14 Beeld van vandaag: Deuren in Breda

Deuren: de toegang tot...... levens waar ik geen deel van uit maak.. als een deur open staat moet ik altijd even naar bnnen gluren......en de diversiteit in deuren is ontelbaar.
Deuren met kloppers en trekbellen kom je nog steeds tegen, met ornamenten als levensbomen en raampjes, ik hou van statige deuren , maar nog meer van vervallen deuren, bekladde deuren, van portieken en kleuren.
Waar ik ook ben, ben ik geïnteresseerd in deuren en gevels.
In de oude binnenstad van Breda kom ik dus echt aan mijn trekken.
In mijn tag "doors of toscane" kom je een selectie deuren in Toscane tegen, vorig jaar gemaakt in Toscane.




 ossenbloed rood











1 opmerking:

  1. Ha Laura, we lopen weer helemaal gelijk hoor: in Toscane fotografeerde ik vooral deurkloppers waarvan ik er hier bij jou ook een paar tref. En over deuren (en hun symboliek) gesproken: ik stuur je een stukkie tekst dat ik daarover maakte een tijdje geleden. (Als ik het tenminste nog vinden kan...) Ga vooral door met je informatieve en altijd weer verrassende Aqua Vitae!!

    BeantwoordenVerwijderen