zondag 11 mei 2014

11Mei14 Beeld van vandaag: het laatste deel van mijn Visueel Dagboek [dl 8]

Dit is de laatste bijdrage van mijn Visueel Dagboek 2014 ... 88 collages gemaakt in ong. een half jaar... met vele soorten materialen, teksten en plaatjes.... die gevraagd en ongevraagd mijn huis binnen kwamen.... ik heb mezelf het recht gegeven om het te gebruiken, bewaren of weg te gooien.
Toch geeft het een beeld van wat ik de afgelopen tijd leuk en interessant vond.
Het boek is vol en wordt gesloten en gezet bij de andere 22  boeken die ik nu in ong. 6 jaar heb gemaakt.
Anderen schrijven dagboeken vol.. ik "plak" mijn dagboeken.
Los bijgevoegd zijn de voorpagina's van de Telegraaf  bij het overlijden van Nelson Mandela op 6dec13 en het bezoek van Obama aan het Rijksmuseum op 25mrt14.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten